30
09/2009
0

Rólam

Az írásaimból minden kiderül rólam. Talán több is, mint kellene. De azért leírok pár dolgot, ami jellemző rám. Próbálom az életem úgy élni, hogy semmit ne bánjak meg, ugyanakkor ne is szalasszam el a lehetőségeket. Sajnos nem mindig sikerül. Javíthatatlanul romantikus vagyok. Keresem a másik felem, mert tudom, hogy valahol ott van kinn és csak rám vár. Mindenkin mindig segíteni akarok és sokszor képes vagyok magam elé helyezni akár egy idegent is, ha úgy érzem szüksége van a segítségre. Szeretem az élet apró örömeit, a tavaszi levegőt, a beton illatát egy nyári zápor után. Szeretem hallgatni az esőcseppek kopogását a tetőn és szeretem a napfelkeltét. Szeretek szeretni, mosolyt csalni a másik arcára. Szeretem, ha szeretnek és ha fontosnak érzem magam. Képtelen vagyok elengedni azokat a dolgokat, amiket megszerettem. Sosem tudtam elbúcsúzni és sosem akarok. Félelemmel tölt el az idő múlása, a bizonytalan jövő és egy magányos éjszaka. Én vagyok az a srác, aki úgy éli az életét, hogy bárhova megy és bármit csinál egy zenei kíséret szól alatta. Pont mint a filmekben. Bulizni indulok és egy vidám háttérzene szólal meg valahol a távolban. Szomorúság ér, én gyaloglom haza a sötétben és valami hihetetlen szomorú dallam kísér. A zene mindig velem van. Még ha csak én hallom is. Kevesen ismernek igazán. Kevés embernek hagyom, hogy igazán megismerjen. Félek a csalódástól és félek közel engedni magamhoz másokat. Ezért legtöbben csak a mindig vidám, segítőkész, kedves arcom ismerik. Pedig ennél sokkal több vagyok. Néha úgy érzem, hogy a testem a lelkem börtöne. Azt hangoztatom, hogy nem hiszek a csodákban, közben mégis titkon minden nap várok egyre. Olykor pedig egyedül érzem magam, mert nagyon kevés ember van, aki képes megérteni. Szóval milyen is vagyok én? Attól függ melyik álarcot öltöttem fel ma.

A bejegyzés trackback címe:

https://almatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr161419691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása